افزایش رضایتمندی در جامعه شاهد و ایثارگر هدف سازمان اقتصادی کوثر بوده است

تغییر نگاه جامعه ایثارگری به سازمان اقتصادی کوثر و افزایش رضایتمندی این قشر، در این دوره مشهود است.

دکتر ناصر فخاری، مدیر عامل سازمان اقتصادی کوثر وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به سوال خبرنگار ایثار مبنی بر میزان تحقق انتظارات جامعه شاهد و ایثارگر از عملکرد سازمان اقتصادی کوثر تصریح کرد:  این مساله را جامعه معزز ایثارگری باید قضاوت کنند. در عین حال کسب سود  سه و نیم برابری در هر سال نسبت به سال قبل و ارائه خدمات و پرداخت‌هایی معادل دو دهه گذشته به بنیاد شهید و امور ایثارگران، طی ۹۱۲ روزه حاکی از تلاش مدیران و کارکنان سازمان در این دوره بوده است.

 ناصر فخاری،  مدیر عامل این سازمان در خصوص خدمات سازمان اقتصادی کوثر به جامعه ایثارگری، اظهار کرد:  تغییر نگاه جامعه ایثارگری به سازمان اقتصادی کوثر و افزایش رضایتمندی این قشر معزز، در این دوره مشهود است که برای ادامه این مسیر الهام بخش است.

مدیر عامل سازمان اقتصادی کوثر در ادامه با اشاره به نقش محوری بنیاد شهید و امور ایثارگران در ارائه خدمات سازمان به خانواده معظم شهدا و ایثارگران افزود: به گواه آمار مستند و تاکیدات دکتر قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، خدمات سازمان به جامعه هدف در دو سال اخیر با کل خدمات سازمان در دهه نود برابری می‌کند.

فخاری در ادامه اعلام کرد: سود خالص سازمان بالغ بر سه و نیم برابر نسبت به گذشته افزایش داشته است. این چند برابری سود که از طریق ارتقاء شاخص‌های بهره وری، کاهش حیف و میل‌ها و پیشگیری از فساد تحقق یافته، عامل افزایش خدمات سازمان اقتصادی کوثر به جامعه ایثارگری در دولت مردمی آیت الله رئیسی بوده است.

انتهای پیام/